ZÁKAZNICKÁ LINKA
po – pá: 8:00 – 18:00
Telefon 222 208 211
ZÁKAZNICKÁ LINKA
po – pá: 8:00 – 18:00

Půjčka CreditPortal

Půjčit si od CreditPortal je jednodušší, než jste si mohli myslet. Stačí zažádat o půjčku online přes internet nebo na telefonu 222 208 211. Při žádosti u sebe mějte mobilní telefon, na který Vám přijde kód.

Půjčuji si poprvé

  1. Vyberte si půjčku

    Vyberte si libovolnou částku od 5 000 K4 do 60 000 Kč a zvolte si dobu splácení až na 12 měsíců. Následně potvrďte tlačítkem “CHCI PŮJČIT”.

  2. Vyplňte žádost o půjčku

    Zde vyplňte všechna osobní data, vč. informací o zdroji Vašeho příjmu, kontaktní osoby. Potvrďte také veškerou smluvní dokumentaci a potvrďte tlačítkem “ODESLAT ŽÁDOST”.

  3. Potvrďte autorizační SMS

    Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s přihlašovacím kódem, ten vyplňte do kolonky a potvrďte tlačítkem “DOKONČIT”.

  4. Peníze ten stejný den

    Do několika minut po schválení půjčky budou pro Vás připraveny peníze a odeslány na Váš bankovní účet.

    Bezhotovostní půjčka Credit 30

    Převedeme Vám je na Váš bankovní účet. Máme bankovní účty u FIO banky.

Chci opakovanou půjčku

  1. Přihlaste se

    Zadejte své telefonní číslo do formuláře k půjčce a pokud již je číslo v naší databázi budete vyzvání k přihlášení.

  2. Potvrďte autorizační SMS

    Na Váš mobilní telefon přijde SMS zpráva s přihlašovacím kódem, ten vyplňte do kolonky a potvrďte tlačítkem “PŘIHLÁSIT”.

  3. Zažádejte o půjčku

Časté dotazy

O nás

  • Kdo jsme?

    CreditPortal, a.s.
    IČO: 05561302
    DIČ: CZ699006749
    U krčské vodárny 939/1a,
    Praha - Krč,
    PSČ 140 00
    email: kontakt@creditportal.cz
    tel: 222 208 211
    Zapsán v živnostenském rejstříku s povolením Poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru, dohledatelný dle IČO na http://www.rzp.cz/
    Společnost disponuje základním kapitálem 2 000 500,- Kč

  • Kdo nad námi dozoruje?

    Dozorový orgán - orgán vykonávající dozor nad dodržováním povinností Úvěrujícího znamená Českou obchodní inspekci ve smyslu zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 a po udělení oprávnění poskytovatele spotřebitelských úvěrů Česká národní banka, na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1.

O půjčce

  • Jaké spotřebitelské úvěry poskytujeme?

    Všechny poskytované spotřebitelské úvěry jsou úvěry nezajištěné a bezúčelové.

  • Jak se zaregistrovat?

    Půjčka CreditPortal je velmi jednoduchá, rychlá, transparentní a můžete ji provést z pohodlí svého domova. Ti z vás, kteří jsou neustále v pohybu a potřebují řešit svou finanční situaci okamžitě, ocení to, že naše stránky fungují i na mobilních telefonech. K registraci Vám stačí jen osobní údaje a vyplnění formuláře vám zabere jen několik minut. Při žádosti u sebe mějte mobilní telefon, na který Vám přijde kód.

  • Kolik si mohu půjčit?

    Můžete nás požádat o půjčku od 5 000 Kč do 60 000 Kč na 3, 6, 9 nebo 12 měsíců.

  • Mohu si vzít více půjček najednou?

    Ano, ale až po nějaké době splácení Vaší první půjčky.

  • Jaké podmínky musím splnit, abych si u vás mohl/a půjčit?

    Musí vám být více než 18 let a nesmíte u nás mít žádné aktuálně nesplacené půjčky. Musíte mít trvalý doložitelný příjem.

  • Poradíte mi, který z Vašich produktů mám vybrat?

    CreditPortal, a.s. neposkytuje rady dle § 85 odst. 1. Klient si sám vybírá produkt, který se nejvíce hodí k jeho současné finanční situaci. Ke změně produktu může dojít na základě žádosti klienta v procesu posuzování žádosti o spotřebitelský úvěr.

  • Kde najdu informace k reprezentativnímu příkladu celkové výše spotřebitelského úvěru, celkových nákladů spotřebitelského úvěru, celkové částky splatné spotřebitelem a roční procentní sazby nákladů?

    Vždy tyto údaje najdete ve formuláři, přes který si žádáte o půjčku

    Informace o možnosti splácení spotřebitelského úvěru poskytovateli včetně počtu, četnosti a výše pravidelných splátek najdete pak ve své smlouvě o úvěru, kterou máte ve svém profilu a také na svém emailu, který zadáte při tvorbě žádosti o spotřebitelský úvěr.

  • Jak funguje proces schvalování mojí žádosti?

    Je to jednoduché, nejdříve vyberete o jak vysokou půjčku a na jak dlouho máte zájem. Následně vyberete produkt a vyplníte pravdivě celý Vám zobrazený formulář. Pročtete si personalizované smluvní podmínky, se kterými se musíme pečlivě seznámit a pokud s nimi souhlasíte, stvrdit tak zatrhnutím přislušného pole. Celou žádost následně potvrdíte náhodně vygenerovaných SMS kódem, který Vám byl zaslán na Vámi zadané telefonní číslo. Vaše žádost je tak odeslána, o čemž budete informován/a pomocí emailu nebo SMS zprávy. Náš systém následně prověří integritu Vámi zadaných údajů, ověříme si Vaše dluhy pomocí vybraných registrů dlužníků a požádáme Vás o doložení Vaších příjmů, Vašeho občanského průkazu a jednoho dalšího dokladu (Pas, zbrojní průkaz, řidičský průkaz, rodný list atp), pokud ho ještě nemáme v naší databázi.

    Za relevantní ověření zdrojů příjmu považujeme:
    výplatní pásky, výpis z účtu, daňové přiznání osob samostatně výdělečně činných, doklad o Vaší pomoci v mateřství, doklady o porodném, doklad o důchodu. Všechny tyto informace zasílejte na kontakt@creditportal.cz.

    Informace z Vámi doložených dokumentů jsou následně zadány do systému, který je vyhodnotí a Vaši žádost buď zamítne, nebo navrhne jinou sumu úvěru, nebo úvěr schválí. Buďte ale prosím také u svého telefonu. Naši operátoři často potřebují zjistit dodatečné informace, něco si potvrdit a majoritu našich žadatelů musíme kontaktovat po telefonu.

    Vyhodnocení žádosti trvá mezi 15 minutami a 2 pracovními dny a o výsledku jste vždy informován/a pomocí SMS nebo emailu.

  • Mohu svůj spotřebitelský úvěr splatit dříve?

    Ano, můžete. V den, kdy chcete splácet, pokud je tento den před datem Vaší původně nastavené splatnosti, se prosím podívejte na svůj klientský profil na www.creditportal.cz – zde najdete přesnou sumu, která by daný den měla přijít na některý z bankovních účtů naší společnosti, aby byla půjčka uhrazena a ukončena. Za předčasné splacení neplatíte žádný dodatečný poplatek navíc.

  • Jak to vypadá s mojí půjčkou?

    Pokud se Vám ještě neozvali operátoři z naší Zákaznické linky, pak právě zpracovávají Vaši žádost. Nejen že se Vám ozveme, ale obdržíte od nás i SMS zprávu. Naším cílem je, abychom Vaši žádost důkladně prověřili, takže může proces chvíli trvat.

  • Za jak dlouho po schválení žádosti budu mít peníze k dispozici?

    Peníze odesíláme okamžitě po schválení žádosti. Jejich připsání na Váš účet je však čistě v kompetenci Vaší banky.

  • Budu mít pevně daný úrok?

    Ano, užíváme pevnou úrokovou sazbu, což znamená, že po celou dobu trvání úvěru se tento úrok nezmění.

  • Jsem OSVČ, podnikatel, mohu si u vás zažádat o půjčku?

    Ano, můžete. Jedinou podmínkou je, abyste u společnosti CreditPortal měl uhrazené všechny předchozí půjčky. Neposkytujeme ale takzvanou podnikatelksou půjčku. Všechny naše úvěry jsou spotřebitelské úvěry.

  • Už jste mi poslali peníze na účet? Kdy přesně jste to posílali?

    Finanční prostředky jsou již v procesu. Vše probíhá automaticky a my nemůžeme ovlivnit celý proces. Vyčkejte, prosím. Pokud by finance nedorazili v brzké budoucnosti, pak se nám ozvěte na Zákaznickou linku 222 208 211.

  • Mám doložit příjem?

    Ano. Pokud žádáte o půjčku u naší společnosti, je nezbytné doložit příjem. Budete tak mít šanci na to, že Vaše půjčka bude schválena v co nejkratším čase.

  • Můžu si půjčit, když mám insolvenci?

    Omlouváme se Vám, ale klientům, kteří jsou předluženi či jsou v inslovenci, nemůžeme vyhovět a půjčku jim poskytnout. Řídíme se totiž pravidly zodpovědného úvěrování a tím chráníme nejen sebe, ale i klienta.

  • Mám poslat 1 Kč jako u konkurence?

    Ne. U společnosti CreditPortal není nezbytné zasílám žádné finanční prostředky k nám do společnosti. My nabízíme rychlou půjčku a zasílání finančních prostředků by celý proces zbytečně zdrželo.

  • Proč byla moje žádost zamítnuta?

    Dle zákonných požadavků prověřujeme Vaši schopnost splácet. Nechceme Vás dostat do dluhové pasti, ale pouze Vám pomoci ve chvíli, kdy půjčku opravdu potřebujete. Z tohoto důvodu tak musíme část svých zákazníků odmítnout. Chráníme tak nejen Vás, ale i sebe. Pokud požadujete konkrétní informace o své žádosti, prosím, obraťte se na naše Zákaznické centrum na tel. čísle 222 208 211.

  • O slevových programech Credit365

    Slevu až do výše 50 % předepsané splátky pošleme na Váš účet pokud:
    1. Proběhlo celé hodnocené čtvrtletí
    2. K datu tohoto hodnoceného čtvrtletí nejste v prodlení se splátkami, to znamená, že nemáte aktuální dluh

O splátkách

  • Poslal jsem platbu, jaktože ji ještě nemám na svém profilu?

    Vaši platbu automaticky systém kontroluje a páruje s Vaším rodným číslem, proto může tato operace chvíli trvat. Pokud se neobjeví platba na Vašem profile ani do 2 pracovních dnů, pošlete doklad o platbě zdarma na náš e-mail kontakt@creditportal.cz.

  • Jak mohu svoji půjčku splatit?

    Svoji půjčku splatíte platbou na bankovní účet, ze kterého jsme Vám peníze poslali.

Nesplácení

  • Co dělat, když nemohu půjčku splatit včas?

    I my v CreditPortal jsme si vědomi toho, že se můžete kdykoli dostat do nelehké situace a přestat splácet. V tomto případě okamžitě zkontaktujte náši Zákaznickou linku. Nebojte se nás kontaktovat na čísle 222 208 214 několik dní dopředu, pokud očekáváte problémy se splácením.

  • Jaké důsledky má nesplacení půjčka ve sjednaném termínu?

    Důsledky nesplácení a zodpovědné půjčování
    Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni dodržet termín splátky, spojte se s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle 222 208 211 a my uděláme vše, abychom vám pomohli. Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru naleznete na stránce Účelně vynaložené náklady při vymáhání.
    Pečlivě hodnotíme vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte, že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.

    Metody vymáhání
    Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.

    Potenciální dopad na kreditní hodnocení uživatelů
    V případě, že klient neplní své závazky vůči CreditPortal, a.s., nespolupracuje s pracovníky zákaznického centra a nereaguje na výzvy ke splácení, může CreditPortal, a.s. dlužníky za pozdní nebo úplné nezaplacení dluhů nahlásit do úvěrových registrů, což negativně ovlivní jejich kreditní rating (neboli důvěryhodnost pro další půjčky).

    Náklady spotřebitelského úvěru
    Veškeré náklady spotřebitelského úvěru jsou zahrnuty do celkových nákladů spotřebitelského úvěru, tzn. že společnost CreditPortal nepožaduje úhradu jakýchkoli dalších nákladů nad rámec těch uvedených v Kalkulaci ceny a ve Smluvní dokumentaci jednotlivého Spotřebitelského úvěru.

  • Jaké máte účelně vynaložené náklady ve vymáhání?


    Naše účelně vynaložené náklady při vymáhání
    Automatická SMS 10,00 Kč
    Operátorem zaslaná SMS 10,00 Kč
    Automatický email 10,00 Kč
    Operátorem zaslaný email 10,00 Kč
    Automatický dopis 40,00 Kč
    Operátorem zaslaný dopis 40,00 Kč
    Spojený hovor 30,00 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou DB inkaso cz s.r.o.
    Náklady na 1 hod práce zaměstnance 786,50 Kč
    Náklady na poštovné, telefonní hovor nebo SMS 423,50 — 605 Kč
    Náklady na osobní návštěvu inkasního inspektora 1 452 Kč
    Režijní náklady na jednotlivý případ 544 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou Redogan s.r.o.
    Dle dlužné částky od 199 Kč poplatek 90 Kč
    od 200 Kč do 499 Kč poplatek 190 Kč
    od 500 Kč do 999 Kč poplatek 490 Kč
    od 1 000 Kč dod 1999 Kč poplatek 790 Kč
    od 2 000 Kč do 4 999 Kč poplatek 1 290 Kč
    od 5 000 Kč do 9 999 Kč poplatek 1 990 Kč
    od 10 000 Kč do 19 999 Kč poplatek 2 990 Kč
    od 20 000 Kč do 49 990 Kč poplatek 3 990 Kč
    od 50 000 Kč poplatek 4 990 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou De Vries Group, a.s.
    Primání inkaso
    Výše pohledávky Výše nákladů vymáhání
    od 0 do 2 000 Kč 690 Kč
    od 2 001 do 5 000 Kč 1 490 Kč
    od 5 001 Kč do 10 000 Kč 2 490 Kč
    od 10 001 Kč a více 3 490 Kč
    Sekundární a terciální inkaso
    Výše pohledávky Výše nákladů vymáhání
    od 0 do 2 000 Kč 990 Kč
    od 2 001 do 5 000 Kč 1 990 Kč
    od 5 001 Kč do 10 000 Kč 2 990 Kč
    od 10 001 Kč a více 3 990 Kč
    Účelně vynaložené poplatky po předání pohledávky k vymáhání externí inkasní agenturou Redogan s.r.o.
    Dle dlužné částky od 199 Kč poplatek 90 Kč
    od 200 Kč do 499 Kč poplatek 190 Kč
    od 500 Kč do 999 Kč poplatek 490 Kč
    od 1 000 Kč dod 1999 Kč poplatek 790 Kč
    od 2 000 Kč do 4 999 Kč poplatek 1 290 Kč
    od 5 000 Kč do 9 999 Kč poplatek 1 990 Kč
    od 10 000 Kč do 19 999 Kč poplatek 2 990 Kč
    od 20 000 Kč do 49 990 Kč poplatek 3 990 Kč
    od 50 000 Kč poplatek 4 990 Kč

Ostatní

  • Ztratil jsem smlouvu. Kde získám informace pro platbu půjčky?

    Zavolejte prosím na Zákaznickou linku 222 208 211 a naši operátoři Vám poskytnou Vaše fakturační údaje.

  • Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

    Zákaznická linka je vám k dispozici pondělí až pátek 8:00-18:00. Více informací a všechny údaje najdete v kontaktech.

  • Nejde mi zadat SMS kód pro přihlášení. Co mám dělat?

    Pokud se nemůžete přihlásit nebo pokud jste zapomněli přihlašovací údaje, zavolejte na naši infolinku 222 208 211 nebo se zkuste odhlásit a zkuste se znovu přihlásit.

  • Jaké jsou možnosti mimosoudního řešení?

    Pokud máte zájem o mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, vždy se nejdříve spojte s našimi operátory na kontakt@creditportal.cz nebo na 222 208 211. Pokud máte zájem o mimosoudní řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím finančního arbitra, prosím využijte kontaktů zmíněných na stránkách finančního arbitra http://www.finarbitr.cz/cs/uvod.html.

  • Měl/a jsem problém s žádostí o úvěr nebo mám podezření na její špatné vyhodnocení. Co mám udělat?

    Jste si vědomi jakéhokoli špatného postupu nebo potřebujete podat stížnost na použitý postup u Vaší žádosti o Spotřebitelský úvěr? Pro jakékoli stížnosti ohledně postupů společnosti se prosím obracejte na reklamace@creditportal.cz. Jakmile Vaši reklamaci obdržíme, postoupíme ji příslušnému oddělení a ozveme se Vám během dvou pracovních dní.

  • Co jsou cookies?

    Cookies jsou soubory, které se po návštěvě webu ukládají na Vašem počítači a pomáhající Vašemu prohlížeči se správým zobrazením našeho webu, vyhodnocením jeho návštěvnosti nebo se zobrazováním reklam, o které můžete mít zájem. Více o cookies a o tom, jak nakládáme s osobními údaji.

Reklamační řád

  • 1. Vydávající strana

    Tento reklamační řád byl vydán společností CreditPortal, a.s., IČO: 05561302 se sídlem U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00, dále jen Poskytovatel.

  • 2. Podání reklamace

    Podání je oprávněn učinit Spotřebitel, pokud nabyl dojmu, že se Poskytovatel vůči němu dopustil porušení kterékoli své zákonné povinnosti, jiného deklarovaného závazku nebo pokud jednání pracovníka Poskytovatele nebylo vhodné nebo přiměřené situaci, nebo v případě, že upozorňuje na nedostatky ve vykonávanné činnosti Poskytovatele nebo na možnost zlepšení činnosti Poskytovatele či zkvalitnění nabízených služeb.

    Jestliže pracovník Poskytovatele jedná při vyřizování podání učiněného za Spotřebitele s osobou odlišnou od Spotřebitele, je povinen požadovat hodnověrné prokázání oprávnění k zastupování Spotřebitele (především předložením kopie plné moci k zastupování Spotřebitele).

    Oprávněné podání reklamace zakládá nárok Spotřebitele na zjednání nápravy, náhradní plnění, případně též na náhradu způsobené újmy pokud mu taková vznikla.

  • 3. Způsoby podání reklamace

    Podání lze uplatnit v listinné podobě poštou, telefonicky, emailem nebo datovou schránkou

    Adresátem podání je vždy Poskytovatel. Podání je třeba doručit Poskytovali a to následujícím způsobem
    V listinné podobě na adresu sídla Poskytovatele: U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00
    Telefonicky: +420 222 208 211;
    Emailem: reklamace@creditportal.cz
    Datovou schránkou: gvs6c6r

    Poskytovatel si vyhrazuje právo odpovědět na reklamaci jiným způsobem než kterým byla reklamace podána.

    Poskytovatel nenabízí žádnou jinou možnost doručení reklamace než ty, které jsou vyjmenovány výše.

  • 4. Obsah reklamace

    Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákonné nebo smluvně stanovené povinnosti Poskytovatele nebo jednání ze strany pracovníků Poskytovatele musí v reklamaci zejména úvést:

    Své jméno a příjmení

    Své rodné číslo nebo datum narození

    Spotřebitelovu trvalou nebo kontaktní adresu, případně email nebo telefon nebo jiný navrhovaný prostředek komunikace

    Číslo Smlouvy, které se jeho reklamace týká

    Specifikaci reklamace (tato specifikace musí být konkrétní tak, aby se jí Poskytovatel mohl zabývat).

  • 5. Lhůty pro uplatnění podání

    Podání je třeba uplatnit pokud možno co nejdříve poté, co nastala či měla nastat skutečnost, která je předmětem podání. Doporučená maximální lhůta pro uplatnění podání je 3 měsíce od okamžiku, kdy došlo či mělo dojít k vytýkané skutečnosti. Poskytovatel ovšem vyvine odpovídající snahu k vyřízení i později uplatněných podání, a to v závislosti na podobě a stavu aktuálně dostupných informací, materiálů a podkladů vztahujících se k předmětu reklamace.

  • 6. Lhůty pro vyřízení podání

    O oprávněnosti podání a jeho vyřízení (včetně realizace přijatého rozhodnutí) rozhodne Poskytovatel v co nejkratší lhůtě, maximálně však do 30 dnů od přijetí podání. Do této lhůty se nezapočítává doba nezbytná pro opravu či doplnění podání Spotřebitelem či osobou, která za Spotřebitele podání učinila. Jedná-li se o složitý případ vyžadující podrobnější šetření či součinnost třetích osob, rozhodne Poskytovatel nejpozději do 60 dnů od přijetí podání. O prodloužení lhůty však musí být Spotřebitele či osoba, která za Spotřebitele podání učinila, informována do 5 dnů od konce termínu nutného pro vyřízení reklamace.

  • 7. Práva a povinnosti Spotřebitele

    Spotřebitel má právo být vyrozuměn o oprávněnosti či neoprávněnosti podání, jakož i o jeho vyřízení a o způsobu tohoto vyřízení.

    Spotřebitel je povinen uplatňovat podání v souladu s tímto Řádem.

    Spotřebitel je povinen poskytnout Společnosti součinnost nezbytnou k vyřízení podání, zejména ji včas, úplně a pravdivě informovat o skutečnostech významných pro posouzení podání a poskytnout jí podklady potřebné pro jeho vyřízení. Za tímto účelem může být Spotřebiteli doručena výzva k doplnění podání.

  • 8. Vyřízení podání

    Společnost rozhodne nejprve o přípustnosti podání (zejména určitost), a poté rozhodne o předmětu podání (oprávněnost / neoprávněnost, způsob vyřízení). Společnost sdělí písemně klientovi nebo osobě, která za klienta podání učinila, své stanovisko ve lhůtě stanovené pro vyřízení podání.

  • 9. Náklady spojené s reklamací

    Vyřízení reklamace je zdarma. Každá strana (Poskytovatel a Spotřebitel) nese své náklady.

  • 10. Ostatní ustanovení Reklamačního řádu

    Uskutečnění podání reklamace Spotřebiteli nebrání v možnosti obrátit se se svým podnětem přímo na příslušný státní či jiný orgán vykonávající dozor nad Poskytovatelem (Česká národní banka, Finanční arbitr, Úřad pro ochranu osobních údajů, Česká obchodní inspekce a další instituce) nebo v možnosti uplatnit své nároky v rámci řízení před příslušným soudem.

    Pro mimosoudní řešení sporů se může Spotřebitel obrátit na Finačního arbitra na www.finarbitr.cz v souladu se zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů.

  • 11. Účinnost

    Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 4.2.2018.

Dokument je také k dispozici ke stažení: Reklamační řád CreditPortal.

Jiné dokumenty

Tyto dokumenty můžete využít pro potvrzení Vašeho příjmu. Dokument předejte Vašemu zaměstnavateli, nechte ho doklad vyplnit a následně zaslat k nám na emailovou adresu kontakt@creditportal.cz (poslat dokument poštou jde také a to na U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00; počítejte ale s tím, že zaslání poštou je pomalé a celý proces schválení úvěru to může zastavit).

Potvrzení o zaměstnání pro třetí stranu

Chci půjčit
}

Máme vlastní callcentrum
222 208 211 (Po-Pá 8-18h)

Jsme členové Asociace poskytovatelů nebankovních úvěrů a dodržujeme etický kodex APNÚ

Uzavřeli jsme už desetitisíce půjček od roku 2014

Časté dotazy

Jak si půjčit?

Požádejte o půjčku na této stránce online nebo na telefonu 222 208 211 a do několika minut po schválení půjčky máte peníze k dispozici. Mějte u sebe mobilní telefon, pošleme vám na něj kód.

Jak půjčku splatit?

Svoji půjčku splatíte na jeden z našich bankovních účtů, přičemž naše společnost má účty u téměř většiny bankovních institucí. Bude tak pro Vás pohodlné provést bankovní převod.
Pro splátky půjčky typu Credit 365 můžete využít následující bankovní účet:
2200924442/2010

Musí vám být více než 18 let.

Ne, u společnosti CreditPortal je možné mít jen jednu aktivní půjčku.

CreditPortal, a.s. je mladá dynamická společnost, která se chce odlišit od ostatních společností z oblasti krátkodobých úvěrů. Důležitá je pro nás důvěryhodnost a propracovaný etický přístup ke klientům. Naše služby a produkty jsou vymyšleny tak, aby vám co nejvíce pomohly s neodkladnými finančními výdaji, na které je váš rozpočet krátký.

CreditPortal, a.s.
IČO: 05561302
DIČ: CZ699006749
U krčské vodárny 939/1a,
Praha - Krč,
PSČ 140 00
email: kontakt@creditportal.cz
tel: 222 208 211
datová schránka: gvs6c6r

Pomáháme vám žít lepší život.
Půjčujeme na cokoliv.
Půjčit hned

Důsledky nesplácení a zodpovědné půjčování

Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni dodržet termín splátky, spojte se s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle 222 208 211 a my uděláme vše, abychom vám pomohli. Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru naleznete na stránce Účelně vynaložené náklady při vymáhání.

Pečlivě hodnotíme vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte, že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.

Metody vymáhání

Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.

Zodpovědné úvěrování

Dodržování zásad odpovědného úvěrování patří mezi základní principy CreditPortal. Jako významný nebankovní poskytovatel krátkodobých úvěrů v Česku klademe při sjednávání úvěrů důraz nejen na zodpovědný přístup při poskytování úvěrů, na informovanost klientů o nabízených finančních službách, ale soustavně sledujeme kvalitu úvěrového portfolia a v případě, že je ohrožena klientova schopnost splácet úvěr a situace to umožní, usilujeme o nalezení společného a pro klienta nejvýhodnějšího řešení, nejčastěji úpravou splátkového kalendáře.

Naší snahou je prostřednictvím široké produktové nabídky zpřístupnit úvěry co největšímu počtu spotřebitelů, a to podle jejich přání a možností. Předtím, než klientovi poskytneme jakýkoli finanční produkt, je potřeba, abychom co nejlépe znali jeho aktuální situaci i celkovou finanční historii.

Jsme si také plně vědomi toho, že se vlivem nepředvídatelných okolností může kdokoli dostat do tíživé situace. Všem klientům, kteří se do podobných momentů dostali nebo do budoucna očekávají zhoršující se finanční situaci domácnosti, doporučujeme, aby se na nás co nejdříve obrátili. Vzniklou situaci společně s klientem zhodnotíme a nabídneme mu její nejoptimálnější řešení, jakým je například úprava splátkového kalendáře. Zároveň platí, že čím dříve nás na své potíže klient upozorní, tím snazší řešení se nám podaří nalézt.

CreditPortal, a.s.

Všechny poskytované spotřebitelské úvěry jsou úvěry nezajištěné a bezúčelové.

IČO: 05561302, DIČ: CZ699006749 U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00 email: kontakt@creditportal.cz tel: 222 208 211 datová schránka: gvs6c6r

Dozorový orgán - orgán vykonávající dozor nad dodržováním povinností Úvěrujícího znamená Českou obchodní inspekci ve smyslu zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 a po udělení oprávnění poskytovatele spotřebitelských úvěrů Česká národní banka, na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1.

CreditPortal, a.s. neposkytuje rady dle § 85 odst. 1. Klient si sám vybírá produkt, který se nejvíce hodí k jeho současné finanční situaci. Ke změně produktu může dojít na základě žádosti klienta v procesu posuzování žádosti o spotřebitelský úvěr. 

Jsme členové APNÚ

Stali jsme se členy APNÚ a dodržujeme etický kodex asociace.

CreditPortal, a.s. je členem Asociace poskytovatelů nebankovních úvěrů.

Kancelář finančního arbitra

Pro přesměrování na Kancelář finančního arbitra klikněte: http://www.finarbitr.cz/cs/uvod.html

Reklamace

Jste si vědomi jakéhokoli špatného postupu nebo potřebujete podat stížnost na použitý postup u vaší žádosti o Spotřebitelský úvěr? Pro jakékoli stížnosti ohledně postupů společnosti se prosím obracejte na reklamace@creditportal.cz. Jakmile vaši reklamaci obdržíme, postoupíme ji příslušnému oddělení a ozveme se vám během dvou pracovních dní.

© 2017-2025 CreditPortal, a.s.