ZÁKAZNICKÁ LINKA
po – pá: 8:00 – 18:00
Telefon 222 208 211
ZÁKAZNICKÁ LINKA
po – pá: 8:00 – 18:00

Kdo jsme

CreditPortal, a.s. je mladá dynamická společnost, která se chce odlišit od ostatních společností z oblasti spotřebitelských úvěrů. Důležitá je pro nás důvěryhodnost a propracovaný etický přístup ke klientům. Naše služby a produkty jsou vymyšleny tak, aby vám co nejvíce pomohly s neodkladnými finančními výdaji, na které je váš rozpočet krátký.

Proč CreditPortal

Vybrat si poskytovatele krátkodobých úvěrů nemusí být vždy jednoduché. CreditPortál je mladá a dynamická společnost, kdy našim zákazníkům nabízíme flexibilní nastavení výše půjčky i délky splácení, rychlé zpracování žádosti a také přehledné podmínky:

  • Rychlé a přímočaré vyřízení vaší žádosti

    Vaší žádosti se věnujeme okamžitě, jakmile od Vás obdržíme vyplněný formulář. Pokud některé údaje v žádosti chybí, naše Zákaznické oddělení Vám zavolá a informace společně doplníte. Následně Vaše žádost probíhá schvalováním, tedy posuzujeme, zda Vaši půjčku schválíme či zda ji zamítneme kvůli tomu, že jste jako klient pro naši společnost rizikový.

  • Peníze zasíláme ihned po schválení

    Jakmile je Vaše žádost schválena, peníze posíláme ve stejnou chvíli na účet u Vaší banky.

  • Osobní přístup přes naše klientské centrum

    Našemu klientskému centru můžete volat jakýkoli den, abyste zjistili Váš aktuální stav splácení či možnost prodloužení splatnosti půjčky. Naši operátoři Vám rovněž rádi poradí, co dělat, pokud jste se dostali do nečekaných situací a nemůžete momentálně splácet.

  • Důvěryhodnost našeho vedení

    Pro CreditPortal pracují odborní a kvalifikovaní pracovníci kteří mají zajištěné zkoušky odborné způsobilosti. Můžete si tak být jisti, že jste ve správných rukou a že se Vám jakýkoli náš zaměstnanec bude věnovat s maximální péčí.

  • Věrnostní slevy

    Klientům, kteří pravidelně a včas splácí své půjčky, nabízíme věrnostní slevy.

  • Půjčka bez ručení

    Úvěrová společnost CreditPortal poskytuje úvěry zcela bez ručení. Nemusíte se tedy obávat, že byste u naší půjčky museli zastavovat nemovitost nebo podepisovat nevýhodné bianco směnky. a CreditPortal je naprosto transparentní.

  • Jednoduchá a srozumitelná smlouva

    Veškerou smluvní dokumentaci si můžete v klidu a pohodlí svého domova prostudovat. Vše můžete následně podepsat, resp. odsouhlasit ve svém formuláři žádosti o půjčku.

    Pro Credit 365 Vám vždy předložíme tyto smluvní podmínky:
    Souhlas se zpracováním a nakládáním s osobními údaji
    Formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru
    Ceník
    Splátkový kalendář
    Smlouva o úvěru
    Pravidla programu slev z nákladů spotřebitelského úvěru
    Čestné prohlášení - politicky exponovaná osoba

  • Férové a pevně dané poplatky

    CreditPortal vždy uvádí u všech svých půjček konečné ceny a poplatky, které jsou součástí žádosti o půjčku. Je zde uveden ceník všech poskytovaných služeb. CreditPortal neschovává nikde podmínky, abyste je neviděli. My chceme, abyste znali podmínky půjčky v úplném znění.

  • Profesionální klientský servis

    Všichni naši zaměstnanci mají bohaté zkušenosti a umí přesně a efektivně reagovat na problémy spojené s půjčkou či se splácením. Zároveň umí všem zákazníkům vysvětlit podmínky či nesrovnalosti.

Zodpovědné úvěrování

Dodržování zásad odpovědného úvěrování patří mezi základní principy CreditPortal. Jako významný licencovaný nebankovní poskytovatel krátkodobých úvěrů v Česku klademe při sjednávání úvěrů důraz nejen na zodpovědný přístup při poskytování úvěrů, na informovanost klientů o nabízených finančních službách, ale soustavně sledujeme kvalitu úvěrového portfolia a v případě, že je ohrožena klientova schopnost splácet úvěr a situace to umožní, usilujeme o nalezení společného a pro klienta nejvýhodnějšího řešení, nejčastěji úpravou splátkového kalendáře.

Naší snahou je prostřednictvím široké produktové nabídky zpřístupnit úvěry co největšímu počtu spotřebitelů, a to podle jejich přání a možností. Předtím, než klientovi poskytneme jakýkoli finanční produkt, je potřeba, abychom co nejlépe znali jeho aktuální situaci i celkovou finanční historii.

Jsme si také plně vědomi toho, že se vlivem nepředvídatelných okolností může kdokoli dostat do tíživé situace. Všem klientům, kteří se do podobných momentů dostali nebo do budoucna očekávají zhoršující se finanční situaci domácnosti, doporučujeme, aby se na nás co nejdříve obrátili. Platí, že čím dříve nás na své potíže klient upozorní, tím snazší řešení se nám podaří nalézt.

Klientovo desatero zásad zodpovědného půjčování

Zodpovědné půjčování znamená být zodpovědný nejen vůči instituci, od které si půjčíte finanční prostředky, ale i vůči sobě a své rodině. I když si totiž budete chtít půjčit finanční prostředky od banky či nebankovního poskytovatele spotřebitelských úvěrů, nakonec je vždy budete muset splatit. Vyplatí se proto své finance plánovat a přistupovat k jejich půjčování zodpovědně.

1. Zásada revize domácího rozpočtu

Základním předpokladem je mít přehled o hospodaření Vaší domácnosti. Stačí si sestavit tabulku příjmů na straně jedné a výdajů na straně druhé. Z toho Vám jednoznačně vyplyne, kolik peněz můžete měsíčně uvolnit na případné splátky plánovaného úvěru. Nezapomeňte myslet také na blízkou budoucnost, která by Vám mohla v případě krátkodobého výpadku finančního příjmu způsobit nemalé problémy se splácením.
Nasimulujte si svůj rodinný rozpočet

2. Zásada zvážení nákupu na úvěr

Zamyslete se nad tím, zda zboží, jež si chcete pořídit na úvěr, skutečně potřebujete, jakou pro Vás bude mít užitnou hodnotu, případně výhody a také u koho si zboží budete kupovat. Pokud potřebujete zaplatit účty za energii telefon nebo nájem nebo Vám ještě nepřišla výplata a jste bez peněz, přesně pro tyto účely je tady půjčka od CreditPortal, která Vám pomůže v nečekaných situacích, které mohou postihnout každého z nás.

3. Zásada výběru spolehlivé společnosti

Tak jako si finanční instituce prověřuje Vás, zda jste dostatečně bonitní, učiňte podobný krok i Vy. Nezapomeňte, že s tímto věřitelem budete komunikovat delší dobu, budete s ním řešit i případné problémy. Vyplatí se proto vybírat podle toho, zda:

  • má věřitel licenci poskytovatele spotřebitelských úvěrů od ČNB,
  • nabízí profesionální služby a orientuje se ve svém oboru,
  • si lze o něm získat bližší informace,
  • úrokové sazby (příp. RPSN) jsou konkurenceschopné a srovnatelné s trhem.

4. Zásada nejlepší nabídky

Porovnejte si nabídku jednotlivých poskytovatelů a mezi nimi si vyberte tu správnou půjčku, například na internetu pomocí srovnávačů finančních produktů.

5. Zásada volby vhodného produktu

Podle toho, na co budete finanční prostředky potřebovat nebo jak rychle je budete potřebovat použít, si vyberte vhodný produkt. CreditPortal nabízí půjčku Credit 365, o kterou zažádáte na internetu a finanční prostředky Vám převedeme na účet ve Vaší bance.

6. Zásada srovnání pomocí RPSN

Nezapomeňte, že jedním z důležitých ukazatelů, který umožňuje objektivně porovnat spotřebitelské úvěry, je právě Roční Procentní Sazba Nákladů (RPSN). Ta v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s půjčkou.

7. Zásada důkladného pročtení smlouvy

Veškeré informace včetně úvěrové smlouvy si pečlivě pročtěte, případně si ji vezměte domů a s ostatními členy rodiny prodiskutujte její podmínky. V ní se také dozvíte nejen, jak splácet svůj úvěr, ale i jak probíhá řízení v případě, že se zpozdíte s řádnou měsíční splátkou. Nezapomeňte, že stále platí pravidlo: „Podepsat můžeš, přečíst musíš“. Rozhodně:

  • nepodepisujte hned smlouvu, pokud všemu dostatečně nerozumíte,
  • potřebujete-li více času, prostudujte si smlouvu v klidu doma; v případě, že Vám ji finanční instituce odmítne domu vydat, raději se rozhodněte pro jiného poskytovatele,
  • máte-li pochybnosti, neuzavírejte kontrakt s poskytovatelem úvěru.

8. Zásada včasného a řádného splácení

Své závazky splácejte řádně a včas a budujte si tak pozitivní úvěrovou historii. Pokud totiž nebudete splácet své dluhy, do budoucna nedostanete žádný další úvěr.

8. Zásada odborné pomoci

Jestliže jste se vlivem nepředvídatelných okolností dostali do tíživé situace nebo do budoucna očekáváte zhoršující se finanční situaci domácnosti, doporučujeme, abyste se co nejdříve obrátili na svého věřitele, který Vám pomůže najít řešení. CreditPortal nabízí svým klientům v podobných situacích splátkový kalendář, vždy na základě konkrétní situace klienta.

Využít můžete i bezplatných služeb občanských sdružení, které Vám poradí s Vaším aktuálním problémem či finanční situací. V České republice působí a pomáhá například:

9. Zásada nevytloukat klín klínem

Pokud již jste ve fázi, že nejste schopni dostát svým závazkům, nepůjčujte si v žádném případě další peníze na pokrytí Vašich splátek.

10. Zásada nespolupracovat s oddlužovacími společnostmi

Čím dál častěji se na trhu objevují společnosti a poradci, kteří neúměrně parazitují na těch, jež mají problémy se splácením. Neuzavírejte s nimi proto žádné smlouvy, v nichž většinou nejsou ani přesně stanovené podmínky. Přestože si budete myslet, že Vám pomáhají, i za jejich zprostředkovatelskou činnost zaplatíte další peníze.

Chci půjčit
}

Máme vlastní callcentrum
222 208 211 (Po-Pá 8-18h)

Jsme členové Asociace poskytovatelů nebankovních úvěrů a dodržujeme etický kodex APNÚ

Uzavřeli jsme už desetitisíce půjček od roku 2014

Časté dotazy

Jak si půjčit?

Požádejte o půjčku na této stránce online nebo na telefonu 222 208 211 a do několika minut po schválení půjčky máte peníze k dispozici. Mějte u sebe mobilní telefon, pošleme vám na něj kód.

Jak půjčku splatit?

Svoji půjčku splatíte na jeden z našich bankovních účtů, přičemž naše společnost má účty u téměř většiny bankovních institucí. Bude tak pro Vás pohodlné provést bankovní převod.
Pro splátky půjčky typu Credit 365 můžete využít následující bankovní účet:
2200924442/2010

Musí vám být více než 18 let.

Ne, u společnosti CreditPortal je možné mít jen jednu aktivní půjčku.

CreditPortal, a.s. je mladá dynamická společnost, která se chce odlišit od ostatních společností z oblasti krátkodobých úvěrů. Důležitá je pro nás důvěryhodnost a propracovaný etický přístup ke klientům. Naše služby a produkty jsou vymyšleny tak, aby vám co nejvíce pomohly s neodkladnými finančními výdaji, na které je váš rozpočet krátký.

CreditPortal, a.s.
IČO: 05561302
DIČ: CZ699006749
U krčské vodárny 939/1a,
Praha - Krč,
PSČ 140 00
email: kontakt@creditportal.cz
tel: 222 208 211
datová schránka: gvs6c6r

Pomáháme vám žít lepší život.
Půjčujeme na cokoliv.
Půjčit hned

Důsledky nesplácení a zodpovědné půjčování

Jsme si vědomi toho, že mohou nastat situace, kdy bude ovlivněna vaše schopnost půjčku splatit včas. V případě, že nebudete schopni dodržet termín splátky, spojte se s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle 222 208 211 a my uděláme vše, abychom vám pomohli. Informace o konkrétních poplatcích za nedodržování ujednání Smlouvy o úvěru naleznete na stránce Účelně vynaložené náklady při vymáhání.

Pečlivě hodnotíme vaši schopnost splácet na základě všech dostupných informací. Finální rozhodnutí ale máte ve svých rukou. Pokud víte, že půjčku nebude schopni splatit, peníze si, prosím, nepůjčujte.

Metody vymáhání

Všechny naše procesy vymáhání jsou v plném souladu s požadavky příslušných právních předpisů. Pokud se nám nepodaří vás zastihnout, požádáme o spolupráci jednu z inkasních agentur. V celém procesu plně dbáme na profesionalitu a dodržování veškerých právních aspektů.

Zodpovědné úvěrování

Dodržování zásad odpovědného úvěrování patří mezi základní principy CreditPortal. Jako významný nebankovní poskytovatel krátkodobých úvěrů v Česku klademe při sjednávání úvěrů důraz nejen na zodpovědný přístup při poskytování úvěrů, na informovanost klientů o nabízených finančních službách, ale soustavně sledujeme kvalitu úvěrového portfolia a v případě, že je ohrožena klientova schopnost splácet úvěr a situace to umožní, usilujeme o nalezení společného a pro klienta nejvýhodnějšího řešení, nejčastěji úpravou splátkového kalendáře.

Naší snahou je prostřednictvím široké produktové nabídky zpřístupnit úvěry co největšímu počtu spotřebitelů, a to podle jejich přání a možností. Předtím, než klientovi poskytneme jakýkoli finanční produkt, je potřeba, abychom co nejlépe znali jeho aktuální situaci i celkovou finanční historii.

Jsme si také plně vědomi toho, že se vlivem nepředvídatelných okolností může kdokoli dostat do tíživé situace. Všem klientům, kteří se do podobných momentů dostali nebo do budoucna očekávají zhoršující se finanční situaci domácnosti, doporučujeme, aby se na nás co nejdříve obrátili. Vzniklou situaci společně s klientem zhodnotíme a nabídneme mu její nejoptimálnější řešení, jakým je například úprava splátkového kalendáře. Zároveň platí, že čím dříve nás na své potíže klient upozorní, tím snazší řešení se nám podaří nalézt.

CreditPortal, a.s.

Všechny poskytované spotřebitelské úvěry jsou úvěry nezajištěné a bezúčelové.

IČO: 05561302, DIČ: CZ699006749 U krčské vodárny 939/1a, Praha - Krč, PSČ 140 00 email: kontakt@creditportal.cz tel: 222 208 211 datová schránka: gvs6c6r

Dozorový orgán - orgán vykonávající dozor nad dodržováním povinností Úvěrujícího znamená Českou obchodní inspekci ve smyslu zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 a po udělení oprávnění poskytovatele spotřebitelských úvěrů Česká národní banka, na adrese Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1.

CreditPortal, a.s. neposkytuje rady dle § 85 odst. 1. Klient si sám vybírá produkt, který se nejvíce hodí k jeho současné finanční situaci. Ke změně produktu může dojít na základě žádosti klienta v procesu posuzování žádosti o spotřebitelský úvěr. 

Jsme členové APNÚ

Stali jsme se členy APNÚ a dodržujeme etický kodex asociace.

CreditPortal, a.s. je členem Asociace poskytovatelů nebankovních úvěrů.

Kancelář finančního arbitra

Pro přesměrování na Kancelář finančního arbitra klikněte: http://www.finarbitr.cz/cs/uvod.html

Reklamace

Jste si vědomi jakéhokoli špatného postupu nebo potřebujete podat stížnost na použitý postup u vaší žádosti o Spotřebitelský úvěr? Pro jakékoli stížnosti ohledně postupů společnosti se prosím obracejte na reklamace@creditportal.cz. Jakmile vaši reklamaci obdržíme, postoupíme ji příslušnému oddělení a ozveme se vám během dvou pracovních dní.

© 2017-2025 CreditPortal, a.s.